برگزاری اولین نشست شورای تخصصی سلامت معاونت صدا

نخستین نشست شورای تخصصی سلامت معاونت صدای رسانه ملی، به میزبانی شبكه رادیویی سلامت برگزار و برنامه‌های سلامت‌محور شبكه‌ها تشریح، چالش‌ها مطرح و بر اولویت سلامت تأكید شد.

1405/04/01
|
10:31

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، در ابتدای این جلسه، دكتر «پیام امیری» مدیر رادیو سلامت و رئیس شورا، «محمد یوسفی» مدیر فضای مجازی و روابط عمومی رادیو سلامت را به عنوان دبیر شورا معرفی و انتخاب كرد.

سپس نمایندگان شبكه‌های رادیویی به ارائه گزارش از برنامه‌های سلامت‌محور شبكه‌های خود پرداختند. در این گزارش‌ها، وضعیت برنامه‌های مرتبط با سلامت روان، بهداشت فردی، طب سنتی، ایمنی كسب‌وكارها، تاب‌آوری در بحران، روان‌شناسی ورزشی و دیگر حوزه‌های سلامت در شبكه‌های مختلف تشریح شد.

در ادامه، اعضای جلسه به بیان چالش‌های موجود در برنامه‌سازی سلامت‌محور پرداختند و پیشنهادات خود را مطرح كردند.

دكتر پیام امیری، مدیر رادیو سلامت و رئیس شورای تخصصی سلامت معاونت صدا، در سخنان خود تأكید كرد: سلامت اولویت اول است و باید ارتباطات شورا معنی‌دار، جایگاه‌مند و هوشمندانه‌تر از گذشته طراحی شود.

وی همچنین بر لزوم وحدت رویه در سازمان، پرهیز از موازی‌كاری، هم‌افزایی و تعامل سازنده با شبكه‌های رادیویی و واحدهای مرتبط تأكید كرد.

دسترسی سریع